Servis naših blagovnih znamk
Kontakt
Prosimo vas, da vsa vprašanja pošljite preko email sporočila na servis@pab.si.
V kolikor vas zanima status reklamiranega blaga, vas prosimo za številko servisnega naloga ( Vpišite številko delovnega naloga oz. prevzema v servis (tudi, če je izdajatelj naš partner, npr. BigBang, Mimovrste, Shoppster, Merkur …).
Kako poslati blago na popravilo
1. Pripravite paket, ki naj vsebuje:
- izdelek za popravilo (obvezno priložite tudi vse dodatke in kose, ki ste jih prejeli ob nakupu),
- potrdilo o nakupu (kopija računa),
- garancijski list (če le ta ni potrjen iz strani prodajalca, velja kopija računa),
- dopis s podrobnim opisom napake ter vašimi kontaktnimi podatki (ime, naslov, e-pošta, kontaktna številka).
2. Vsebino paketa dobro zaščitite, da ne pride do poškodb. V škatli ga oblazinite npr. s časopisnim papirjem, zračnimi mehurčki, peno…
3. Paket naslovite na PAB d.o.o. ; Kranjska cesta 14 ; 4202 Naklo.
4. Če gre za garancijsko popravilo, naročite GLS prevzem paketa na vašem naslovu, preko telefonske številke 01 500 11 50 ali 01 500 11 90. Nujno morate omeniti, da se paket pošlje preko podjetja PAB d.o.o. saj imamo z njimi pogodbo. Drugače vam GLS paketa ne bo prevzel.
V nasprotnem primeru ga na vaše stroške pošljete s poljubno poštno storitvijo.
Opozorilo: V kolikor bo garancija zavrnjena, vam poštnino obračunamo pri obračunu popravila.
Osebna dostava in prevzem
Izdelek lahko v garancijsko popravilo prinesete osebno v našo poslovalnico vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro.
Ob dostavi prinesite:
- garancijski list, (če le ta ni potrjen iz strani prodajalca, velja kopija računa),
- potrdilo o nakupu (kopija računa).
Postopek bo pospešil dopis s podrobnim opisom napake ter vašimi kontaktnimi podatki (e-pošta).
Servisne storitve
- Zagotavljamo garancijsko popravilo izdelkov blagovnih znamk, ki jih zastopamo na slovenskem trgu (Xplore, Mammotion, Doogee, Fuji).
- Izven garancijska popravila zgoraj zapisanih zastopanih blagovnih znamk.
Neupravičena reklamacija
V primeru prejema neupravičene reklamacije, obračunamo nastale stroške, ob zavrnitvi garancije. Strošek neupravičene reklamacije znaša 15 eur, v katerega je zajet tudi strošek transporta.
Neupravičeno reklamacijo obračunamo v primeru, ko:
- ponovno prejmemo izdelek brez vseh potrebnih dodatkov ali dokumentov,
- ponovno prejmemo izdelek v istem stanju, a je bil že upravičeno zavrnjen,
- prejmemo izdelek, ki pravilno deluje po specifikacijah proizvajalca,
- prejmemo izdelek, ki ne deluje zaradi očitne krivde uporabnika (prazne ali iztečene baterije, obrnjene baterije, fizične poškodbe izdelka, izdelek je polit ali kako drugače poškodovan,…),*
- prejmemo izdelek, za katerega nismo pooblaščen servis.
*Podrobnosti o garancijskih pogojih so zapisane na garancijskem listu, kateri je priložen v vsebini paketa izdelka.
Rezervni deli
Na voljo so nekateri rezervni deli za izdelke blagovne znamke Xplore, Mammotion, Doogee, Fuji.
Nekaj rezervnih delov imamo na zalogi in so na voljo na voljo takoj, druge dobavljamo po naročilu. Konkretna povpraševanja po rezervnih delih prosimo pošljite preko e-naslova servis@pab.si skupaj z sliko, če je rezervni del bolj specifičen.